Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu.
Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów personalizowanych oraz wykonanych na specjalne zamówienie.
Odsyłany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć. Mile widziany będzie oryginalne karton, folia bąbelkowa oraz profile styropianowe.
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:
Foxy Family Kamil Lisowski
ul. Zagrody 28/1
43-344 Bielsko-Biała
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, bez problemu możesz go zareklamować.
W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@foxyfamily.pl
Wydrukuj i wypełnij nasz formularz reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji usuniemy wadę lub wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad.